poniedziałek, 11 maja 2020

rewanż tsc i act ciekawe kto wygra teraz

9 komentarzy:

  1. już tsc zesraliscie się z podniecenia? jak tak to w prawym gornym rogu nacisnijcie ''x'' i nie wracajcie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak cos to autorstwo posta jest członka klubu aktywni - wiec sie nie zesraj sam anonimie

    ktos z aktywnych

    OdpowiedzUsuń
  3. osóbko z aktywnych zamiast rozmyślać to dokładaj do rywalizacji bo na razie słabo wam idzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tsc jest najlepszym klubem i jest to zasługa kierownictwa. Nie ma pobłażania dla nierobów, a lenie są wywalane na bieżąco. Dzięki temu, że klub jest codziennie oczyszczany z "chwastów" wygrywacie. Każesz komuś dokładać? A może ta osoba robi co może, a jej wysiłki idą na marne bo pewne grono w Aktywnych olewa rywalizację? No i co zrobi? Nic nie zrobi. Trzeba liczyć, że szefowa zrobi w klubie porządek albo się z tym pogodzić. Wygra lepszy, czyli najpewniej tsc, choć wiadomo, nic jeszcze nie jest przesądzone, a wygrywać lubi każdy. Czas skończyć te dramy o kluby, bo to już nudne.
    Jeszcze inna osóbka z Aktywnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. niema się co dziwić że przegrywacie skoro połowa członków waszego klubu to emeryci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie ma znaczenie w rywalizacji czy ktoś jest emerytom czy nie? tsc tylko potrafią obrażać z tego co widać. Nie raz jak jest post o jakimś klubie i o was to zawsze musicie ten drugi klub na jakiś sposób obrazić, ale no cóż połowa act to emeryci (według was) a u was cały klub to dzieci do 14 lat (według większości XD) macie w ogóle czas na e-lekcje i odsyłanie zadań XD? Czy tylko stoicie w grze calymi dniami na ulicy lub na skwerze?

      Usuń
    2. Ale ja nie jestem z tsc nie zesraj sie
      / komentarz o emerytach

      Usuń
  6. Dlaczego na start bierzecie, że ktoś z tsc napisał jakiegoś koma? xd żałosne

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się nudziło url, w takim razie uruchomiłam komputer i zaczęłam buszować po sieci. Przypadkiem napotkałam na tę stronę i powiem jedno - perfekcyjnie! Interesujący portal internetowy, sporo porad oraz artykułów, które pozwolą zabić nudę, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń