poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Żenada. Julcia najpierw mówi że mamy się wspierać po czym znowu gada na Belinde bo jej konto zbanowali. Zresztą inne osoby, które też gadają A o niczym nie wiedzą niech się ogarną i uspokoją. Rozumiem, można kogoś nie lubić,ale żeby gadać kłamstwa na czy ją temat. Czy to jest w porządku?? Czytam to spotted i co drugi post albo u Julce albo Belindzie. Wy się dziwicie, że Belinda się wkurzyła jak Julka używając błędu w grze weszła do rankingu. Nawet jeśli Belinda zdobyła te G przez sposób na 10 G to co z tego?? Zastanówcie się ile tego musiała zrobić. Ile czasu poświęcić. Mi się nie chce robić 10 kont w ciągu dnia A co dopiero więcej. To też jest praca i spędzony czas nad tym. A Julcia weszła w ciągu jednego dnia bo użyła błędu. Takie są fakty. Mam dosyć czytania hejtów,więc ja nie zamierzam tego robić. Przedstawiłam całą sytuację żeby nikt się więcej nie dopierdalał do Belindy że zgłosiła skoro nie tylko ona to zrobiła i w szczególności że ma powód. Dziękuję. Miłego wieczoru

18 komentarzy:

  1. Nie powiedziałam o sposobie na 10 G, belinda sama korzystała z tego błędu od roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, skoro ten sposób był od tygodnia. To jak to się stało że od roku skoro tego nie było

      Usuń
    2. Nie był od tygodnia, on trwał od kiedy dodali płatność mobilna. Z przelewów brało pieniądze. Gdy się płaciło płatnościa mobilna nie zabierało pieniędzy z konta, a Belinda to wykorzystała. Najwięcej kupowała goldów w eventy, żeby nie zburzyć podejrzen. Sama mówiła, że nigdy nie kupowała Goldów, bo to strata pieniędzy.

      Usuń
    3. jezu julcia wez juz zamknij ten pysk głupi piszesz ze belinda cie zglasza bo dupe ci zal sciska jak cos to idz do apteki jest taka masc do bol dupy chociaz dla dzieci wychodzic nie mozna. jaka masz pewnosc ze to nie ktos inny? kurwa niby ma rok a gdyby tak bylo to juz bys miala 400k image i 10mln komfortu wiec nie pierdol kurwa bo sama siebie pograzasz

      Usuń
    4. Julcia nie zmyslaj ta płatość byla moze ok 2 tyg Ja kupowałem pare miesiecy temu i niestety nic za darmo nie bylo kase jak nic popralo z konta pozdrawiam.

      Usuń
    5. julcia wszystko napisze byleby sandre i belinde osmieszyc i pograzyc wiec nie sluchajcie jej pierdolenia bo tak samo bylo z usunieciem awy jak pisala ''usuną awe'' i chuj wie co jeszcze po czym egb wysyla info ze awy nie usuną xdddddddddddddddddd

      Usuń
    6. Jeżeli miałeś/aś pieniądze na koncie, to chyba logiczne, że ci zjadło XDD

      Drugi kom:
      Po co ma mnie sciskac dupa, po prostu powiedzialam prawde, ja nikogo nie zglaszalam, to kto ma bol dupy, ja czy belinda XD

      Usuń
    7. A Ty czemu nie publikujesz komentarzy na blogu co?
      Jestem najmilszą osobą na awatarii. Spytaj Salvatore :

      Usuń
  2. Julcia masz ból dupy bo są przeciwko tobie ludzie. Gadasz głupoty o Belindzie A sama się oczerniasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt prawie nie jest przeciwko mnie, wczoraj 30 osób zgłosiło Belinde do adminów NK, pozdrawiam

      Usuń
    2. Za co ją zgłosili ,za EGB? XDDD

      Usuń
    3. wysyłałaś do wszystkich dziwko wiasdomosci aby cie zglaszali :)

      Usuń
    4. Skoro 30 osób zgłosiło Belinde, to czemu ona nie jest zbanowana tylko ty Julka ?

      Usuń
    5. Wiadomość od adminów:
      NK
      16:15 (6 godzin temu)
      do mnie

      Szanowna Pani,
      dziękujemy za wiadomość.
      Jesteśmy w posiadaniu wszystkich danych dotyczących transakcji wykonywanych przez Użytkowników nk.pl.
      Nie ma potrzeby wysyłania dodatkowych zgłoszeń w tej sprawie i wskazywania profili.

      Więc tak czy siak Belinda później zostanie zbanowana, jak każda osoba. :/

      Usuń
    6. Dokładnie, każda osoba, która nawet 50 g kupiła będzie zbanowane . Weź Julka pomysl zanim napiszesz bo może ktoś chciał kupic g i nie miał pojęcia o błędzie ? Szczerze kupiłam 50 g i od razu zgłosiłam problem do deweloperów wiec wątpię ze każdy zostanie zbanowany

      Usuń
    7. Nie wiadomo, jak bedzie, Admini nk każdej osobie wysyłają wiadomość, że są w posiadaniu list, kto dopuścił się korzystania z błędu. Ale posiadanie list, a zrobienie coś z tym, to dwie różne rzeczy. A co do Belindy, to rzeczywiście jak zaczną banować każdego, to przekonany się , kto mówi prawdę ( możliwe, że nawet Belinda kłamie, nikt tego nie może zweryfikować ).

      Usuń
    8. Zgadzam się z powyższym komentarzem.Każdy może kłamać i rozsiewać fałszywe plotki, NK wie kto korzystał z tego sposobu.

      Usuń