poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Zazwyczaj tu nie piszę, ale chyba sytuacja tego wymaga. Droga Julcio - to że twoje konto zostało ZNÓW zablokowane to jednak jest do tego powód, a ty zamiast się z tym pogodzić to próbujesz odzyskiwać to konto. Ale po co? Według mnie postąpiłaś źle i powinnaś ponieść tego karę a nie natarczywie jej unikać. Oskarżasz Belindę i Sandrę o korzystanie z tego sposobu hmm pomyślmy. Kupowałam egb od dodania ''płatność moblina'' i co? I za wszystko płaciłam poza tym gdyby to nie działało tak jak powinno, czyli goldy byłyby za darmo to już rok temu taka sytuacja by wyszła a nie PO roku, zatem nie wymyślaj bo to staje się męczące. Ogłaszasz na spotted, że zablokowali ci konto, ale wiesz co? Nie wiem czy kogoś to interesuje rownie dobrze mogę iść zrobić 10g po czym napisać ''ludzie zrobiłam 10g'' więc opamiętaj się

8 komentarzy:

  1. Ale sama robisz podobny post, halo XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatkowo chce dopowiedzieć, że będę walczyła o konto do końca i na pewno się nie poddam. Nie powinno Cie to nawet interesować, że to robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. To walcz, i tak cie bedziemy nadal banowac poki nie usuniesz komfortu pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nadal bede odblokowywac konto i sie nie poddam, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Już pieprzyć ten komfort anonimie, ale po prostu nie dostaje bana za nic tylko jest jakiś powód i uważam, ze to jest jej kara za to co zrobiło, ale ona próbuje unikać tej kary nie wiem po co./autor posta

      Usuń
    3. Chyba musimy sobie coś wyjaśnić. Kara to coś złego, tak? Więc jeżeli błąd popełniło NK i dużo osób to wykorzystało - tylko ja mam dostać karę, tak? ;) Dawid nadal sobie gra i śmiga, więc dlaczego tylko ja mam bana? Aż tak się na mnie uwzięliście? Ahh, ten świat jest taki niesprawiedliwy.

      Usuń
    4. Akurat piszę o Tobie bo dawid czy cała reszta nie oznajmia na spotted ''kochani znów mam bana'' kobieto to jest dziecinne zaraz będziesz pisać ''kochani idę do toalety'' bo za taką gwiazdę się uważasz. Ciekawe kto inny poza Tobą napisał na spotted, że ma bana /autor

      Usuń
    5. Nie no spoko, nic lepiej nie pisać. Napisałam to tylko dlatego, bo inni zaczęli się pytać, co się dzieje. A to, że Ciebie to nie interesuje, nie czytaj spota. Spotted polega na informowaniu innych, nawet Uparta tak napisała. :)

      Usuń