poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Witam serdecznie spotted Doszły mnie nieciekawe słuchy, że Dawid z rankingu, z którym mamy ''przyjemność'' dziś rywaliować, chodzi po osobach z mojego klubu Wredotki i próbuje namówić aby przeszły do niego. Tym samym chciałabym z tego miejsca ostrzec inne kluby oraz przywódców, którzy bardzo dobrze wiedzą o czym piszę i możliwe że w przeszłości miewali już wiele razy podobne sytuacje do tej, którą opisuję. Mi się wcześniej takie coś nie zdarzyło, dlatego też pozwolę sobie, wypowiedzieć się na spotted, bo być może do większej ilości osób to trafi. Dawidku, do Ciebie skieruje te słowa. Nie licz na to, że moi ludzie zechcą za Twoją namową przejść do Twojego klubu. Na marne Twoje starania, ponieważ moi ludzie wiedzą z czego żyją i nie dadzą się tak łatwo zmanipulować jakiemuś chłopaczkowi. Następnym razem, jakby taki pomysł przyszedł Ci do głowy, radziłabym przejść się do mnie, a nie usiłować marnie ''kraść'' mi sprzed nosa moich ludzi, licząc na to, że się o tym nie dowiem. Dla mnie jak najbardziej zrozumiałe jest to, że osoba tak zdesperowana jak Ty, która widocznie nie umie zapewnić swoim osobom godnego klubu i w swoim własnym interesie postarać się aby go rozwijać, jest w stanie posunąć się do tego aby natrętnie chodzić za moimi osobami i namawiać ich do przejścia. Nie rozbijesz mojego klubu, ponieważ my zapracowaliśmy sobie na to sami, a ja jako przywódca dołożę wszelkich starań aby Ci się to nie udało. My gramy fair a ja będę tępić takie podpierdalanie klubowiczów. Pogódź się z przegraną i tym, że mój klub, przynajmniej na ten moment jest po prostu lepszy. Życzę dużo zdrowia, w tym trudnym czasie który teraz mamy. Może pora zająć się ważniejszymi rzeczami, niż robienie komuś świństw. /WREDOTA

3 komentarze:

  1. Dawid to chuj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To są zwykłe oszczerstwa,które rozsiewa Malina. Pozdrawiam cieplutko wszystkie osoby,które hejtują a nie znają <3

    OdpowiedzUsuń