wtorek, 7 kwietnia 2020

Czy tylko mnie wkurwia Angela? Ciągle w opisach na nk pisze te swoje zjebane komentarze, dzisiaj taki: "Zhakowaliście gre i chcecie event?". Po pierwsze to nie był hack, a po drugie nie przez to nie ma eventu ;) I przestańcie kurwa ciągle o tym sposobie na G pisać wszędzie, gdzie się da, bo to już wkurwia, ciągle tylko G to G tamto, oszuści jebani zjebali grę itd. Japierdole było minęło, czasu nikt nie cofnie. Tydzień minął, a wy ciągle tylko o tym kurwa piszecie... Ogarnijcie dupska i zajmijcie się czymś innym. Do nauki! A nie cały dzień na Awatarii siedzicie!

2 komentarze:

  1. To po jakiego uja ją masz w znajomych jak Cię denerwuje xD?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy warto było kraść tak?
    A tak na poważnie, to pamiętacie o mnie jeszcze? Dobra miało być poważnie.
    To tak, jak komuś nie pasuje to macie 3 opcje: 1 nie czytajcie, 2 usuńcie mnie ze znajomych 3 po prostu do mnie napiszcie?
    Zdecydowanie polecam wyjście nr 3, wiecie jeżeli macie do mnie jakiś problem, pytanie czy cokolwiek zawsze można do mnie napisać, ja nie gryzę :D To tak na przyszłość, bo po co robić dramy na Spottedzie jak można się dogadać?
    Pozdrawiam
    /Angela

    PS. Opisy zostają ;*

    OdpowiedzUsuń