poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Cześć, znowu mi zablokowali konto na Naszej Klasie, Kochana Belindo, wiem że to ty zgłaszasz moje konto. Jednak może również się przyznasz, że sama korzystałaś z tego sposobu? Tylko nie jeden dzień, a cały rok? ;) Miałam na Ciebie cały czas oko i wszystko wychwytałam twój sposób na dorabianie się. Zgłaszanie Koliberka, calej topki, Mateusza z Stara, mnie i Dawida popłaca Ci się? Może mi zablokują konto, jednakże to Ciebie znienawidzą za tą. Nadal chowaj się pod skorupą babci, może Ci się to uda. Przykro mi, że znowu mi konto zablokowali. Widać, jak nk sprawdza zgłoszenia innych. Nic na to nie poradzę, będę próbowała je odzyskać. Współczuje również innym osobom, które zostały zablokowane przez zgłaszanie Belindy i Paige. Pozdrawiam, Julcia.

11 komentarzy:

  1. To zgłoś ją XD skoro też korzystała to tez bana dostanie i tyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Gadasz że Belinda z tego korzystała. Ogarnij się. Poza tym kto ma ją znienawidzić? Chyba tylko ty i osoby które być może zgłosiła. I dobrze że Ci zablokowali. Należało ci się za używanie błędu w grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam do niej nienawiści, powiedziałam w kulturalny sposób nie wyzywając jej. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jeb się debilko, Wszyscy mamy cię dość w tej grze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że ty masz mnie dość, to nie znaczy, że inni mają. Nie wypowiadaj się za innych. Mam dla Ciebie złe wieści, zawsze będę w tej grze, aby Ci zrobić nazłość. :*

      Usuń
    2. Ja tez mam cie dosc julcia. Kazdy ma cie dosc wrecz xD

      Usuń
    3. No to podaj swoją nazwę na Awie i pochwal się, kim jesteś i się nei wypowiadaj w liczbie mnogiej, bo jak widzę, tylko na razie 2 osoby z całej awy, mają mnie dość. Dodatkowo piszecie z anonima, bo nie chcecie być rozpoznawalni czy co? A może się boicie, że na was spadnie fala hejtu na Awie? ;) W tych czasach jest niemożliwe, że się nie ma konta w Google, więc nie wciskajcie mi takiej wymówki.

      Usuń
    4. No to chyba jesteś ślepa dziewczę drogie i nie widzisz tych wszystkich komentarzy na swój temat, bo pochlebne one nie są ;) mam nadzieję, że już nigdy nie odzyskasz tego konta. WsZyScY aż pragną żeby cię w tej grze już nie było, nara hipokrytko

      Usuń
  4. A czy Ty przypadkiem nie apelowalas o spokoj? Jestes jedynym wielkim absurdem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apelowałam, ja się do tego dostosowałam, a inni wywalone, jak zwykle ;)

      Usuń
    2. Przede wszytskie nie mow ze wszyscy ale jakbys nie chciala zaczynac to bys nie pisala twraz twgo spota bo on rozpoczał fale komemtarzy

      Usuń