wtorek, 7 kwietnia 2020

Cześć, z tej strony Wiktoria. Od ostatniego czasu spadła na mnie masa hejtu. Dlaczego? Sama nie wiem. Ani ja ani moi przyjaciele nie chcemy "złej sławy". Nigdy nikomu nic nie zrobiłam a nawet jestem naprawdę dobrym człowiekiem i mogę to powiedzieć bez zawahania. Co do Martyny, Dominiki, Nadii, Damiana, Kuby i Kacpra, są to cudowni ludzie i czuję się przy nich świetnie. Nikt nikogo nie ogranicza. Nikt z nas nie bierze również tej gry na serio, to po prostu zwykłe oderwanie się od nudnej szarej rzeczywistości. Jeśli chodzi o Krystiana, racja nie utrzymujemy już stałego kontaktu bo jest to MOJA WŁASNA decyzja i nikomu nie muszę się tłumaczyć a jeśli chodzi o "zakochanie się" są to bujdy wyssane z palca. Ja i Krystian porozmawialiśmy o całej sytuacji i oboje popieramy decyzję o zerwaniu znajomości. Jeśli ktoś jeszcze chciałby powiedzieć coś na mój temat, wyrazić swoją opinię czy cokolwiek lepiej byłoby podejść do mnie na awie, nawet lewym kontem lub chociaż nie róbcie śmietnika ze spotted. Mnie i moich znajomych to nie rusza ale to po prostu jest uporczywe dla prowadzącej spota/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz