poniedziałek, 30 marca 2020

Pozwólcie ze ja też się wypowiem na temat tego darmowego G. To co się dzieje ostatnimi dniami to jest jakaś masakra, ludzie mają po milion aktywności, a o punktach image i komfortu już nie wspomnę. Masowe rozdawanie vipów. Gdzie nie wejdziesz, otrzymasz od kogoś vipa. Jedni powiedzą przecież to super, co w tym złego i w ogóle, ale jednak wszystko ma swoje drugie strony. Ale pomyślcie sami, awataria straci swój dawny urok, zdrową rywalizację i tą satysfakcję z „legalnie” zarobionego g. Ludzie, robicie na tej grze tyle dram i dziwnych sytuacji co jest straszne. Wszędzie znajdziecie dziurę w całym. Wszyscy teraz głoszą o tym, ze ten sposób nas pozadłuża, wszyscy masowo krzyczą, hejtują się, ze ojcowie będą musieli wybulić tysiące z kont, przyjdą rachunki. Ludzie, wszyscy którzy próbowali i żałują, bo są tacy. Długów nie będzie, bo nie ma skąd. Moja znajoma robiła tak z telefonem na kartę, mając zaledwie 3 złote. Kolejna moja znajoma robiła tak z blokadą założoną u operatora na tego typu płatności(!) Ale musicie się ogarnąć, bo awataria chyba właśnie dochodzi do granic swoich możliwości, a to co się dzieje na masowa skale z eurogabkami, to jakieś szaleństwo. Może i długie, ale mam nadzieje ze do kogoś coś w końcu dotrze, bo jak tak dalej pójdzie awatarie usuną całkowicie, i wtedy sami bedziecie temu winni.

2 komentarze:

  1. Każdy numer telefonu jest zarejestrowany na imię i nazwisko. Przyjdą rachunki. Dzisiaj na awie ponoć jakiś typ musi zapłacić 1k złoty. Więc niech ludzie którzy myślą że są bezkarni się ogarną

    OdpowiedzUsuń
  2. Masowe rozdawanie vipów . . .
    Dzisiaj rano skończył mi się vip, pamiętam jak parę lat temu posiadanie vipa to było coś a teraz każdy go ma i to nic niezwykłego - i właśnie dlatego że go nie miałam czułam się wyjątkowa, lecz jak poszłam na ulicę to dostałam na 20 dni ( w dodatku od żony Dawida ).
    Liczmy na lępszą przyszłość, nie tylko gry.

    OdpowiedzUsuń