niedziela, 29 marca 2020

Cześć kochani! Zaczęłam od niedawna grać w Awatarie na NK i ku mojemu zdziwieniu rozgrywka rzeczywiście jest o wiele lepsza niż ma Facebooku. Wpadło mi w oko także kilka ciekawych blogów o gierce, które głównie prowadzą właśnie gracze z NK. Tu moje pytanie do was - Jakiego bloga chcielibyście ujrzeć. Mam trochę doświadczenie pisarskie, bo bloga już prowadziłam, a także piszę książki na wattpadzie, a więc z tym nie powinno być większych problemów. Chciała bym się dowiedzieć od was czego oczekujecie, co chcielibyście zobaczyć, bo jestem świadoma tego, że większość blogów ma ściśle oklepany schemat i tematykę. Tak więc będę niezmiernie wdzięczna jeżeli w komentarzu umieścisz czego brakuje Ci w blogach o Awatarii, a co być może będzie miało okazję zagościć w niedalekiej przyszłości u mnie. Chętnie przyjmę wszyściutkie sugestie od wyglądy bloga, aż po serie i tematykę postów.

2 komentarze:

  1. Mogłabyś zrobić blok plotkarski ale nie typu Lemurek która tylko oczernia ludzie Buziolki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie bym zobaczyła bloga, który jest poświęcony nie tylko Awatarii. Wszędzie piszą tylko o aktualizacjach, przecenach na meble, nowych ciuszkach i ubieraniu lalki. Zero w tym nowości, a myślę, że takie połączenie lifestyle i awatarii było by ciekawe! Kiedyś był podobny blog Kronika Awataria chyba.

    OdpowiedzUsuń